Thursday, February 22, 2007

Amsterdam, 22 februari 2007

Helaas is het Eva niet gelukt in Addis Abeba haar weblog up-to-date te brengen. Vind ik ook erg jammer, gelukkig weet ik door SMS-contact dat alles goed met haar gaat, nadat ze ook even de "bug" te pakken had. Ondanks dat heeft ze de felbegeerde EFI (every f**** inch) nog steeds achter haar naam staan! Om toch een idee te krijgen van waar ze nu zit, zijn de weblogs van de andere rijders erg leuk om te bekijken. Ook de weblog op de site www.tourdafrique.com heeft bijna elke dag een update.

De komende weken is de kans klein dat er wel weer een goede internetverbinding te vinden is, dus ons geduld wordt danig op de proef gesteld. 12 maart heeft Eva rustdag in Nairobi, dan verwacht ik wel weer een (poging tot) een update.

Jan Willem

3 Comments:

Blogger Joke from Holland said...

Hallo Eva,
Jammer van de slechte verbinding, maar helaas. Goed gedaan; winnaar van de 2e sectie. Op naar Kenia !!
groeten van Joke

2:52 PM  
Blogger Fadime said...

Servus aus München...
Ik hoop dat je weer top fit bent? Maar dat zal wel weer want ik heb naar de race-tijden gekeken en de laatste paar dagen sta jij wel als eerste vrouw bovenaan!
WOW! Ik ben trots op je!
Tchüss Fadime & Ron

10:04 PM  
Blogger Unknown said...

Hallo Eva,

Fijn te horen (van JW) dat het goed met je gaat en je de reizigersziekte hebt overwonnen.
Wanneer werk je je dagboek weer eens bij? of heb je daar geen tijd meer voor? Zou jammer zijn ....
Gefeliciteerd met het winnen van de zoveelste race. Erg knap, maar ga je niet te hard en zie je de mooie dingen nog wel onderweg?
Lieve groeten van Marijke en Bas
Zondag 11 maart gaan we bij je moeder op bezoek.

1:05 PM  

Post a Comment

<< Home